videoconferència

Novetat de Google Meet: dividir una videoconferència en grups de treball

Google ha incorporat recentment a Meet una de les funcions més sol·licitades pel professorat: la possibilitat de distribuir els participants d'una videoconferència en diverses sales (breakout rooms) per a treballar en grups durant un temps determinat. Trobareu aquesta opció a la part superior dreta de la finestra, mitjançant una nova icona:

Consells per a la docència híbrida a les aules de l'UJI

En aquest document es recullen una sèrie de consells bàsics per a donar classe en aquest nou escenari híbrid en què una part de l’estudiantat pot estar a l’aula i una altra part a casa seguint la classe en directe (o visualitzar-la uns i altres en diferit més tard). El terme “híbrid” (també blended o mixt) fa referència a la combinació d’elements d’ensenyament presencial i a distància en una mateixa assignatura o unitat docent.

Aplicacions de pissarra digital

Tant en la docència presencial a l'aula com durant la realització de videoconferències, o quan graveu materials en vídeo, poden resultar convenients les funcionalitats que aporta una aplicació de pissarra digital: escriure a mà, traçar esquemes, anotar una imatge o PDF, etc. Aquestes aplicacions resulten més còmodes i efectives quan s'utilitzen amb una pantalla tàctil o una tauleta gràfica.

Us proposem tres opcions diferents: