Treball en equip amb les eines de Google (G Suite)
Aquesta informació podria no estar actualitzada.
Lloc: FCHS HA0208AI.
Dates i horari: dimecres 22 i 29 de novembre i dimarts 5 de desembre de 2017, de 16:00 a 20:00.
Inscripció: inscripcio.uji.es (Centre d’Educació i Noves Tecnologies).
Objectiu
Aprendre a utilitzar les principals eines de Google per a:
- Contactar amb els col·legues, planificar reunions i realitzar videoconferències.
- Crear documents i editar-los col·laborativament.
- Compartir fluxos i experiències pràctiques de treball en equip amb G Suite entre l’estudiantat i el professorat.
Justificació
Les eines de Google (G Suite) són una aposta institucional de l’UJI i els seus avantatges són ben coneguts:
- Són un conjunt d’aplicacions relativament fàcils d’utilitzar, integrades entre elles, i accessibles per a tota la comunitat universitària.
- Proporcionen un conjunt de funcions per a les quals no es disposa sempre de software adequat o aquest suposaria un cost elevat.
- No requereixen instal·lar cap programari especial, ni preocupar-se per actualitzacions i manteniment. Es poden utilitzar sempre que es tinga un navegador d’Internet i per tant faciliten l’autonomia de l’usuari o usuària.
Programa
1a sessió. Eines per a comunicar-se i planificar
- Contactes i Google Groups
- Gestió de contactes i grups de contactes.
- Google Calendar
- Gestió d’esdeveniments i calendaris compartits.
- Hangouts Meet
- Gestió, emissió i enregistrament.
2a sessió. Eines per a crear i col·laborar: Google Drive
- Crear i editar els fitxers
- Documents de text, fulls de càlcul, presentacions i formularis.
- Gestionar els fitxers
- Organitzar i importar/exportar.
- Col·laborar i compartir
- Permisos, comentaris i historial.
3a sessió. Opcions avançades, fluxos de treball i bones pràctiques
- Opcions avançades amb G Suite
- Fluxos de treball i bones pràctiques per al treball en equip amb G Suite
- Activitats entre l’estudiantat.
- Activitats entre el professorat.
- Activitats entre l’estudiantat i el professorat.