Sessions informatives sobre novetats de l'Aula Virtual (Moodle 2)

Aquesta informació podria no estar actualitzada.

Durant el període de vacances d’estiu de 2012 l’UJI té previst actualitzar el programari de l’Aula Virtual de la versió actual de Moodle 1.9 a la nova versió 2.3, que introdueix un gran nombre de millores i canvis notables en alguns aspectes bàsics, sobretot en la navegació i en la manera de penjar materials en els cursos.

Per a informar els membres de la comunitat universitària d’aquestes novetats de Moodle el CENT ha programat una sèrie de sessions informatives que tindran lloc al setembre, al voltant del començament del curs 2012-2013:

10 de setembre de 2012 10-11 h Facultat de Ciències Humanes i Socials (aula HA1008AA)
11 de setembre de 2012 11-12 h Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques (aula JB1003AA)
12 de setembre de 2012 12-13 h Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals (aula TD1203AA)
17 de setembre de 2012 10-11 h CENT (Edifici d’Investigació 2)

Seran sessions estrictament informatives, no cursets pràctics d’Aula Virtual amb ordinador. El contingut de totes les sessions serà exactament el mateix: una demostració breu de les novetats principals de Moodle 2. Per tant, podeu assistir a qualsevol de les sessions, independentment dels centres en què exerciu la docència. Per a assistir-hi no es requereix inscripció prèvia.

Més endavant us informarem de les dates exactes en què es realitzarà l’actualització de Moodle i us donarem accés a materials informatius i d’autoformació sobre Moodle 2, que estem enllestint ara mateix i compartirem amb vosaltres mitjançant el Curs de suport al professorat de l’Aula Virtual.

Podeu consultar també les dades de les sessions informatives (dates, horari, llocs) en la secció agenda d’aquest web.