Full de referència de Google Hangouts Meet

Funcionalitats principals

inici

Detalls de la reunió

Al cantó inferior esquerre de la pantalla del navegador tenim els “Detalls de la reunió”, on trobarem informació com ara l’URL de la videoconferència, que podem copiar i compartir per correu o en l’Aula Virtual si és necessari.

Si hem generat la reunió mitjançant Google Calendar i hem adjuntat documents a l’esdeveniment, tots els participants podran veure ací els documents.

inici

Compartir la pantalla (o una finestra)

Quan fem clic en “Presenta ara” se’ns ofereixen dues opcions: compartir la pantalla completa del nostre ordinador, o només una finestra d’una aplicació que tinguem oberta.

Si volem presentar només una finestra, cal tenir en compte que l’aplicació, i la finestra, han d’estar obertes prèviament. L’aplicació ens demanarà quina de les seues finestres és la que volem compartir. Podem utilitzar aquesta opció per a mostrar una pàgina web, o una presentació PowerPoint… o qualsevol altre tipus d’aplicació o de document.

Per a aturar la compartició de la pantalla o la finestra cal fer clic en el botó “Atura la presentació”.

inici

Gravació

Per a gravar una videoconferència, en el menu “més” (els tres punts verticals) teniu entre altres, en el primer lloc, l’opció “Grava la reunió”.

Recordeu avisar la resta de participants que s’està gravant la reunió. En activar la càmera i el micròfon, les persones participants estan consentint al tractament de la seua imatge i veu i a la seua difusió en l’Aula Virtual, si escau.

El vídeo resultant es desarà en el Drive de l’organitzador/a de la reunió. Més informació en les pàgines d’ajuda de Hangouts Meet: Gravar les videoconferències.

inici