Sessions informatives sobre novetats de l'Aula Virtual curs 2014-2015

Aquesta informació podria no estar actualitzada.

Us comuniquem que el Servei d’Informàtica ha actualitzat el programari de l’Aula Virtual a la versió de Moodle 2.7 (fins ara teníem la 2.5).

Per aquest motiu, a fi de presentar a la comunitat universitària les novetats introduïdes en aquesta actualització, el CENT realitzarà dues sessions informatives:

1. Dilluns 8 de setembre de 2014 10-11h Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals (aula TD1102AA).
  2. Dimarts 9 de setembre de 2014 13-14h Facultat de Ciències Humanes i Socials (aula HA0006AA).

Podeu assistir a qualsevol d’aquestes dues sessions. No es requereix inscripció. Us recordem que, igual que en anys anteriors, es tracta de sessions només informatives, no tallers pràctics amb ordinador. Si ho preferiu, també hem publicat un document que explica tots els canvis importants i inclou captures de pantalla de la nova versió de l’Aula Virtual. El podeu trobar en la secció de Documentació del curs de Suport al professorat:

→ Novetats Aula Virtual setembre 2014