Sessions informatives sobre novetats de l'Aula Virtual setembre 2013

Aquesta informació podria no estar actualitzada.

Com cada any, el Servei d’Informàtica i el CENT aprofitem els mesos de menys càrrega docent per a actualitzar el programari de l’Aula Virtual, que a partir d’ara funcionarà amb la versió de Moodle 2.5.1.

Per a informar els membres de la comunitat universitària de les novetats introduïdes en aquesta actualització -que no suposen canvis tan acusats com els de l’any passat- el CENT ha programat dues sessions informatives que tindran lloc al setembre, al voltant del començament del curs 2013-2014:

1. Dimecres 4 de setembre de 2013 10-11h Facultat de Ciències Humanes i Socials (aula HA1109AA).
  2. Dimarts 10 de setembre de 2013 13-14h Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques (aula JB2004AA).

Trobareu també aquesta informació (dates, horari, llocs) en l’agenda del CENT.

Remarquem que es tracta de sessions estrictament informatives, no cursets pràctics amb ordinador. El contingut d’ambdues sessions serà exactament el mateix, de manera que podeu assistir a qualsevol, independentment del centre en què exerciu la docència. Per a assistir-hi no es requereix inscripció prèvia.

D’altra banda, hem creat un breu document que explica les novetats més importants. El podeu trobar en la secció de Documentació del curs de Suport al professorat: Novetats Aula Virtual setembre 2013.