Curs "Projectes d'aprenentatge en Internet per a l'escola rural"

Universitat Jaume I 6 octubre-1 desembre 2001

El CENT organitza en octubre de 2001 un curs de formació continuada titulat "Projectes d'aprenentatge en Internet per a l'escola rural". L'objectiu del curs és capacitar els assistents, mestres d'educació primària d'escoles rurals, per a integrar les noves tecnologies de la informació i la comunicació al currículum mitjançant l'elaboració de projectes telecol·laboratius d'ensenyament/aprenentatge. Es pretén que els participants adquirisquen coneixements teòrics i habilitats i destreses pràctiques i assumisquen actituds positives encara que crítiques envers l'aplicació de les noves tecnologies de la informació i la comunicació a l'educació.

El curs consta de sessions presencials teòriques i pràctiques més una fase de treball individual i en grup tutoritzat a distància per Internet en un entorn virtual d'ensenyament/aprenentatge.

Curs "Projectes d'aprenentatge en Internet per a l'escola rural"
Cursos de postgrau de la Universitat Jaume I