Extensió d'Aules Multimèdia

El CENT es complau a constatar que una part notable de les seues recomanacions pel que fa a dotació de capacitats multimèdia a les aules de l'UJI ha estat assumida per l'Equip de Govern, tal com es desprén de l'anunci sobre instal·lació de videoprojectors adreçat recentment a la comunitat universitària pel Vicerector d'Infraestructura i Serveis i el Servei d'Informàtica. Els encoratgem a seguir treballant en aquest sentit per contribuir a millorar la qualitat de la docència.

El projecte Aules Multimèdia, coordinat pel CENT per encàrrec de l'Equip Govern, es va encetar durant el passat curs 2000/2001 amb la instal·lació d'equipament en dues aules a cada una de les Facultats i a l'ESTCE. Sobre la base de l'experiència adquirida en aqueixos espais, el CENT ha tramès als òrgans de govern una sèrie de recomanacions relatives a l'extensió de capacitats multimèdia a totes les aules de l'UJI, formació del professorat en matèria de noves tecnologies, etc.

Projecte Aules Multimèdia