Presentació de la sala d'autogravació de la Biblioteca

Aquesta setmana s'ha presentat la primera sala d'autogravació de l'UJI, situada en la Biblioteca, que pot facilitar la gravació de vídeos a tota la comunitat universitària. Qualsevol PDI, estudiant o PAS podrà, amb reserva prèvia, gravar-se de forma autònoma i emportar-se el seu vídeo per a fer-lo servir en les seues assignatures o activitats de formació.

Utilització d’una tauleta tàctil com a pissarra digital en una videoconferència amb Meet

En aquest videotutorial us expliquem com utilitzar una tauleta tàctil com a pissarra digital per a una videoclasse, o per a una gravació de material didàctic per al vostre alumnat. Utilitzem un iPad, però ens serviria igualment qualsevol altre model de tauleta, o fins i tot un telèfon mòbil.

Com publicar un vídeo en YouTube

Encara que la recomanació general siga penjar en Google Drive els vídeos de més de 50 MB, YouTube comporta alguns avantatges que en molts casos us poden resultar interessants:

• Permet reproduir el vídeo dins d'un recurs o activitat de l'Aula Virtual, o fins i tot en la pàgina principal del curs.
  • Facilita compartir el vídeo públicament, més enllà de l'àmbit d'una assignatura o de l'Aula Virtual.