Presentació de la sala d'autogravació de la Biblioteca

Aquesta setmana s'ha presentat la primera sala d'autogravació de l'UJI, situada en la Biblioteca, que pot facilitar la gravació de vídeos a tota la comunitat universitària. Qualsevol PDI, estudiant o PAS podrà, amb reserva prèvia, gravar-se de forma autònoma i emportar-se el seu vídeo per a fer-lo servir en les seues assignatures o activitats de formació.

Utilització d’una tauleta tàctil com a pissarra digital en una videoconferència amb Meet

En aquest videotutorial us expliquem com utilitzar una tauleta tàctil com a pissarra digital per a una videoclasse, o per a una gravació de material didàctic per al vostre alumnat. Utilitzem un iPad, però ens serviria igualment qualsevol altre model de tauleta, o fins i tot un telèfon mòbil.