Com gravar la pantalla en un ordinador Windows o Mac

Gravar la pantalla de l'ordinador pot resultar molt útil, per exemple per a mostrar a l'estudiantat el funcionament d'una aplicació. Es pot fer prou fàcilment amb ordinadors Windows o Mac, sense necessitat d'instal·lar programari addicional. El resultat és un fitxer de vídeo que podeu penjar en l'Aula Virtual o compartir amb Google Drive.

En un Mac, podeu utilitzar l'aplicació QuickTime Player, inclosa en el sistema operatiu. En un ordinador Windows, haureu d'activar la barra de jocs. En els videotutorials següents us ensenyem com fer-ho.

Informació per a la docència en línia

La docència en línia és una continuació de l'activitat que es desenvolupa normalment en l'Aula Virtual de l'UJI. Si el professorat de cada assignatura considera que convé utilitzar nous formats (p. ex. vídeos), o canals de comunicació (p. ex. videoconferència), l'estudiantat en rebrà la informació i les notificacions oportunes a través dels canals habituals de l'Aula Virtual.

En aquesta pàgina recollim una sèrie de guies i ajudes que poden resultar útils al professorat que vulga iniciar-se o aprofundir en la docència en línia.