Google Workspace
Google Workspace (anteriorment Google Apps i G Suite) és el conjunt d’aplicacions de Google per a treball en equip que podeu utilitzar amb el compte d’usuari de l’UJI. Inclou les aplicacions següents:
GMail
Correu electrònic.
Correu electrònic.
Calendar
Agenda.
Agenda.
Drive
Treball en equip amb fitxers, documents de text, presentacions, fulls de càlcul, formularis i gràfics.
Treball en equip amb fitxers, documents de text, presentacions, fulls de càlcul, formularis i gràfics.
Chat
Missatgeria individual i de grup, a la manera de WhatsApp o Telegram, amb fitxers compartits i gestió de tasques.
Missatgeria individual i de grup, a la manera de WhatsApp o Telegram, amb fitxers compartits i gestió de tasques.
Meet
Videoconferència.
Videoconferència.
Índex
Videotutorials
Gmail
Ús d’etiquetes i filtres per a organitzar el correu electrònic.Opcions avançades per a buscar missatges de correu.Com programar l’enviament de missatges en una data i hora.Calendar
Com crear un esdeveniment recurrent de Google Calendar amb una videoconferència associada, p. ex. per a una reunió setmanal d’un projecte, per a una classe, etc.Com utilitzar la programació de cites de Google Calendar, p. ex. per a gestionar les tutories d’una assignatura.Com programar una videoconferència amb Google Calendar i configurar els permisos dels participants.Com afegir a Google Calendar el calendari d’esdeveniments de l’Aula Virtual: terminis de les tasques, qüestionaris, inici i finalització dels cursos, etc.Drive
Opcions per a l’edició col·laborativa de documents de Google. Modes d’edició i suggeriments, permisos d’edició del document, comentaris, historial de versions i col·laboració en temps real.Com compartir documents i fitxers de Google Drive i configurar els permisos d’accés.Com gravar una presentació de Google Slides amb la nostra veu i imatge.Chat
Espais per a la coordinació d’equips: missatgeria instantània, fitxers compartits i gestió de tasques.Meet
Com compartir una presentació en Google Meet i gravar-la. Configurar els permisos d’accés a la gravació.Tasques
Gestió de tasques. Crear i assignar tasques en Gmail, Chat i documents de Google.Contactes
Crear grups de contactes per a utilitzar-los en l’enviament de correus, en la invitació a esdeveniments del calendari o per a compartir documents.Més informació
En la web del projecte podeu trobar més informació i enllaços als manuals i als procediments de sol·licitud de llistes de distribució de correu i altres: