Seminari: Tecnologia i educació. Futur imperfecte
Ponent: Jordi Adell, director del CENT.
Data i horari: dimarts 4 de febrer de 2014, de 12 a 13:30 h.
Lloc: Facultat de Ciències Humanes i Socials, aula HA1213AA.
Vídeo
Presentació
Anunci
Durant els últims anys, s’ha observat un gir en la tecnologia educativa que podem exemplificar en una sèrie d’iniciatives i tendències, aparentment heterogènies, com ara l’absorció i possiblement l’adulteració dels MOOC per companyies privades i/o universitats d’elit dels EUA, l’impuls del “llibre de text electrònic” des de les editorials i les administracions, en contra o al marge de la innovació pedagògica, o l’interès creixent pel big data i el learning analytics, o recol·lecció, mesurament i anàlisi de dades d’aprenentatge a gran escala, amb propòsits d’aprofitament educatiu i/o comercial.
Té alguna relació tot això amb el context actual de crisi econòmica i social i amb l’estrangulament pressupostari de les universitats públiques? Caldrà que reconsiderem alguns plantejaments, potser ingenus, sobre l’aplicació en general de les noves tecnologies a l’ensenyament i a l’aprenentatge?
Aquests són els temes, i les preguntes, que ens proposem debatre en el seminari Tecnologia i educació. Futur imperfecte organitzat pel CENT.
Els seminaris de tecnologia educativa del CENT estan oberts a la participació de la comunitat universitària. No es requereix inscripció prèvia, però per motius d’organització i d’espai us agrairem que ens comuniqueu per correu electrònic en la bústia cent@uji.es la vostra intenció d’assistir-hi.