Ús de recursos multimèdia en les aules de l'UJI

Totes les aules de l'UJI disposen d'un conjunt d'equipament multimèdia que s'ha anat actualitzant i ampliant des de la seua primera implementació durant el curs 2003-2004. A hores d'ara la dotació estàndard és la següent:

  • Ordinador amb sistemes operatius Windows i Linux.
  • Monitor i/o pantalla tàctil.
  • Sistema de megafonia amb amplificador i micròfon.
  • Videoprojector i pantalla de projecció.
  • Connexions per a ordinador portàtil o altres dispositius:
    • Alimentació elèctrica.
    • VGA/HDMI (connexió de vídeo amb el videoprojector).
    • Mini jack (connexió d'àudio amb la megafonia).
    • Roseta de xarxa FREEnet (més informació).
    • Wifi via portal captiu o Eduroam (més informació).
  • Videocàmera d'alta definició amb seguiment i enfocament automàtics (a partir del curs 2021-2022).
Equipament semblant a aquest pot estar disponible també en seminaris i altres espais gestionats pels departaments o els centres. Per a més informació adreceu-vos al departament o centre corresponent.
Altres espais comuns de l'UJI que també poden utilitzar-se per a la docència, com ara sales d'actes, sales de graus, etc., són gestionats per l'OTOP (més informació).

Preguntes freqüents

A continuació podeu consultar una llista de preguntes freqüents sobre l'ús de recursos multimèdia en les aules de l'UJI. Si no hi trobeu la resposta als vostres dubtes o problemes, podeu contactar amb nosaltres en la bústia de correu electrònic cent@uji.es.