Adreces especials per a invitar l’estudiantat d’una assignatura o grup a una videoconferència
Consulta de les adreces de grups disponibles
El professorat de l’UJI pot utilitzar adreces de correus especials per a compartir més fàcilment la informació amb grups d’estudiants. Els dos usos previstos d’aquestes adreces són:
- Invitar un grup a un esdeveniment de Google Calendar, p. ex. una classe per videoconferència.
- Compartir documents, fitxers o carpetes de Google Drive amb un grup.
Cada una d’aquestes adreces inclou tots els membres de l’assignatura o del grup corresponent. La llista d’integrants de cada adreça s’actualitza diàriament de forma automàtica amb les altes de nous membres i les baixes dels que ja no formen part de l’assignatura o grup.
Aquestes adreces tenen un nom que inclou el codi o codis de l’assignatura, el codi del grup i el sufix _av24
corresponent a l’any actual. Per a invitar tot l’estudiantat d’una assignatura o grup a un esdeveniment de Google Calendar, p. ex. una videoconferència, només cal que introduïu l’adreça corresponent en el camp Afegeix convidats. D’aquesta manera, cada estudiant membre de l’assignatura o grup tindrà l’esdeveniment en el seu calendari i podrà accedir des d’allí a la videoconferència. I el professorat organitzador de l’esdeveniment podrà veure la llista completa d’estudiants inclosos.
Per exemple, per a invitar tot l’estudiantat de l’assignatura amb codi XYZ050, caldria introduir l’adreça xyz050_av24@uji.es
.
Per a compartir un document en Google Drive, introduïu l’adreça en el camp Afegeix persones o grups.
Consulta de les adreces de grups disponibles
Podeu consultar les adreces dels vostres grups en la següent aplicació d’IGLU:
En aquesta aplicació podreu veure els grups que teniu definits, l’adreça de cada un (que podeu utilitzar en Google Drive i Google Calendar) i l’assignatura i grup a què correspon cada un (en el camp títol), així com la llista completa de membres que inclou (professorat i estudiantat).