Nova edició del taller sobre treball en equip amb les eines de Google (G Suite)

Taller de formació adreçat al professorat de l'UJI. L'objectiu és aprendre a utilitzar les principals eines de Google (G Suite) per a:

• Contactar amb els col·legues, planificar reunions i realitzar videoconferències.
  • Crear documents i editar-los col·laborativament.
  • Compartir fluxos i experiències pràctiques de treball en equip amb G Suite entre l’estudiantat i el professorat.

Treball en equip amb les eines de Google (G Suite)

• Crear documents i editar-los col·laborativament.

Memòria del CENT curs 2016-2017

Durant el curs 2016/2017, el CENT va donar suport tècnic i pedagògic a set nous MOOC de la Universitat Jaume I, cursos en línia oberts i massius oferits a estudiantat de tot el món sense cap cost i sense límit d’inscripcions. Aquests cursos van aplegar en total 4.279 estudiants, un 21% dels quals hi participaven des de fora d’Espanya. Un 73% no eren ni havien estat anteriorment alumnes oficials de l’UJI.