Videoconferència, streaming i gravació de classes: eines per a estudis semipresencials i a distància en l’UJI [2a edició]

Taller del CENT sobre un conjunt de tecnologies multimèdia que podem utilitzar en l’UJI per a donar suport a estudis a distància i semipresencials: videoconferència, emissió en directe (streaming) i gravació de classes.

Informació sobre novetats de l'Aula Virtual curs 2016-2017

Dimarts pròxim, 13 de setembre, el CENT realitzarà una sessió informativa a fi d'explicar les novetats derivades de l'actualització del programari de l'Aula Virtual a la versió de Moodle 3.1. Podeu assistir a aquesta sessió sense inscripció prèvia.

Trobareu la documentació completa en el Curs de Suport de l'Aula Virtual: Novetats Aula Virtual setembre 2016.

Memòria del CENT curs 2015-2016

Durant el curs 2015-2016, el CENT va donar suport tècnic i pedagògic a set nous MOOC de la Universitat Jaume I, cursos en línia oberts i massius oferits a estudiantat de tot el món sense cap cost i sense límit d’inscripcions. Aquests cursos van aplegar en total 5.223 participants, un 25% dels quals s’hi connectaven des de fora d’Espanya. Només un 17% eren o havien estat anteriorment alumnes oficials de l’UJI.