Ús de recursos multimèdia en les aules de l'UJI

En aquest vídeo us mostrem en un minut com posar en marxa l’equipament d’una aula.

Totes les aules de l’UJI disposen d’un conjunt d’equipament multimèdia que s’ha anat actualitzant i ampliant des de la seua primera implementació durant el curs 2003-2004. A hores d’ara la dotació estàndard és la següent:

  • Ordinador amb sistemes operatius Windows i Linux.
  • Monitor i/o pantalla tàctil.
  • Sistema de megafonia amb amplificador i micròfon.
  • Videoprojector i pantalla de projecció.
  • Connexions per a ordinador portàtil o altres dispositius:
    • Alimentació elèctrica.
    • VGA/HDMI (connexió de vídeo amb el videoprojector).
    • Mini jack (connexió d'àudio amb la megafonia).
    • Roseta de xarxa FREEnet (més informació).
    • Wifi via portal captiu o Eduroam (més informació).
  • Videocàmera d'alta definició amb seguiment i enfocament automàtics (a partir del curs 2021-2022).
Equipament semblant a aquest pot estar disponible també en seminaris i altres espais gestionats pels departaments o els centres. Per a més informació adreceu-vos al departament o centre corresponent.
Altres espais comuns de l'UJI que també poden utilitzar-se per a la docència, com ara sales d'actes, sales de graus, etc., són gestionats per l'OTOP (més informació).

Preguntes freqüents

A continuació podeu consultar una llista de preguntes freqüents sobre l’ús de recursos multimèdia en les aules de l’UJI. Si no hi trobeu la resposta als vostres dubtes o problemes, podeu contactar amb nosaltres en la bústia de correu electrònic cent@uji.es.