Mestres: Senyoreta 2.0

La serie documental Mestres, que está emitiendo TV3 desde hace casi dos meses, dedica el capítulo 8 (Senyoreta 2.0) a las nuevas tecnologías. En la web del programa se puede ver el vídeo completo del programa.

Les noves tecnologies han entrat a l'escola sense picar a la porta, han vingut per quedar-s'hi i encara no és clar quin paper tindran en l'aprenentatge. Els alumnes ja han nascut amb un teclat a la mà, i molts mestres han hagut de fer un esforç per adaptar-s'hi.

Hem demanat als mestres com s'ho fan, com fan servir les noves tecnologies i com ensenyen els alumnes a gestionar críticament tota la informació a què poden tenir accés. Ens preguntem quines són les possibilitats que obre la tecnologia a l'aula, i també quines són les seves limitacions, quins problemes porten i, sobretot, com es resolen en el dia a dia.